Jul 07, 2024, 02:36:09 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.252 poruka u 18.758 tema - 20.954 članova - Poslednji član: Josephgat
X3MShop banner

Autor Tema: Whey i koka kola  (Pročitano 13378 puta)

Van mreže frkman

  • Član
  • *
  • Poruke: 2
Whey i koka kola
« poslato: Maj 01, 2007, 11:11:33 posle podne »
Pozdrav,
Znaci ja sam totalni pocetnik u bodybildingu, poceo sam da idem u teretanu pre mesec dana.Posto sam kupio whey protein, imam jedno pitanje.Naime cuo sam da kad pijem whey ne smem da pijem gazirana pica, navodno  ponistava dejstvo whey-a.E sad, meni je jako tesko da se odreknem koka kole :mrgreen: pa me zanima da li je to stvarno tacno, znaci da li gazirana pica lose uticu na whey?

Van mreže medonjak

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.218
Odg: Whey i koka kola
« Odgovor #1 poslato: Maj 01, 2007, 11:13:38 posle podne »
Koka kolu i sva ostala gazirana pica momentalno zaboravi
Gradim svoje telo kako bi moglo da nosi moj mozak

Van mreže Vladar

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 6.552
    • https://www.proteini.si/me/
Odg: Whey i koka kola
« Odgovor #2 poslato: Maj 01, 2007, 11:31:17 posle podne »
@frkman

Napravio si odlican potez sto si poceo da vjezbas, kupio whey koji ces naravno u sejkeru sa dextrozom (ili vitargom) nositi u teratanu i nakon odradjenog treninga rastvoriti sa vodom i popiti i to ce ti biti gotovo isto tako dobar potez kao sto je to bila tvoja odluka da pocnes da vjezbas...

Sledeca pametna stvar koju bih ti preporucio je da napadnes na forum i da citas, citas i citas jer je to siguran put ka ostvarenju tvojih ciljeva, a u toku tog procesa ces naci dosta informacija koje ce ti razjasniti zasto CC i jos dosta toga ne treba da bude na tvom dnevnom meniju.
PRVI CRNOGORSKI WEBSHOP ZA PRODAJU DIJETETSKIH SUPLEMENATA I OPREME ZA BODYBUILDING:
www.proteini.me

Van mreže LazicExyu

  • Light Heavyweight Member
  • ****