Septembar 28, 2024, 01:16:12 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.302 poruka u 18.764 tema - 20.974 članova - Poslednji član: galurbalge
X3MShop banner

Autor Tema: Problem malo starijeg g-dina  (Pročitano 8485 puta)

Van mreže zyle

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Problem malo starijeg g-dina
« poslato: Maj 12, 2013, 01:29:17 posle podne »
Pozdrav svima,
Već duži vremenski period pratim dešavanja na forumu ali do sada nisam učestvovao u diskusijama.Razlog tome je taj što sam početnik i kao takav smatram da nebi bilo realno davati neke savete o bilo čemu,a s druge strane neprijatno mi je i nonstop nešto zapitkivati i smarati ljude.Prateći savete u vezi ishrane i treninga sa foruma,donelo je željene rezultate,da skratim priču,dostigao sam težinu 81kg i evo već mesec dana nikako nemogu da odem ispod pomenute težine tj. nemogu sagoreti mast što je moj cilj.Onda sam počeo sumnjati da nešto neradim dobro što se tiče ishrane i teninga čim nemogu sagoreti masti.Da bi sve bilo jasnije opisaću moj način ishrane i treninga.Počeo sam koristiti i WHEY Isolate (Nutrition) koji sam naravno naručio u Ogistra šopu.
Imam 42 godine i 81kg,visina 177cm oko godinu ipo dana mi je trebalo da sa 106kg dodjem na ovih 81kg.
Moj BMR=1781
TDEE=2761
E sada od 2761 sam oduzeo 500kcal,kako bih smršao,znači TDEE je 2261 to sam podelio na 50% UH; 30%PT i 20% masti
Ishrana:
Doručak                                               uh       pt        masti
200ml djus next 100%                     24   /   /
100gr pahuljica (mix ovsenih,raženih,s.groždja,golica,papaja,kornfleks)     70       7          7
250ml mleka(ela 0,5 masti)                               11,3    7,5       1,3
20gr med                           16        /           /

Ručak
150gr pileće belo meso                      /         32,8   5
200gr krompir mladi(pečen u relni)                  35,2   2   /
100gr paradajz                           2,8   1   /