Septembar 20, 2024, 12:37:06 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.284 poruka u 18.763 tema - 20.970 članova - Poslednji član: Dario88NS
X3MShop banner

Autor Tema: Molim za pomoc :)  (Pročitano 2451 puta)

Van mreže felix

  • Član
  • *
  • Poruke: 6
Molim za pomoc :)
« poslato: Novembar 02, 2010, 06:44:51 posle podne »
Buduci da sam se svo vreme izvlacio kako nemam vremena zbog fakulteta i mnogih drugih obaveza ,popravio sam se za sve pare imam 1.9m i oko 103 kg,cvrsto sam resio da i sebi posvetim odredjeno vreme teretana trcanje bajs sve sto je potrebno da bih telo povratio u neku normalu...nista preterano ali dovoljno da nemam ogromne zalihe masti i sl,pa bih zamolio nekog od clanova ako moze da me uputi kako da pocnem sa traninzima kako i koje sprave da koristim i sl,imajte u vidu da sam bas pocetnik i da nemam bas nikakvo znanje o spravama i nacinu treniranja,ali ako bi neko mogao to da mi objasni u najkracim crtama ili me uputi na prave stvari bio bih mu jako zahvalan pozz :)

Van mreže Donovan

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.185
Odg: Molim za pomoc :)
« Odgovor #1 poslato: Novembar 02, 2010, 06:59:03 posle podne »
Trebas malo i procitati nesto ovdje na forumu, ali evo jedan dobar link za pocetnike sto se tice treninga: http://www.realx3mforum.com/smf/index.php/topic,20775.0/topicseen.html
Ali najvaznija ti je prehrana jer bez nje nema rezultata.Najbolje namirnice su ti bijelo meso,jaja,posni sir,riba od UH riza,zobene pahuljice,krumpir, pa od masti mozes uzimati omega 3 kapsule,bademe,orahe, ali nemoj se previse optereciati sa mastima.Gledaj da unosis najmanje 2g proteina po kg, jer proteini su najbitniji.

Van mreže felix

  • Član
  • *
  • Poruke: 6
Odg: Molim za pomoc :)
« Odgovor #2 poslato: Novembar 03, 2010, 07:11:06 posle podne »