Jun 21, 2024, 10:08:55 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.205 poruka u 18.757 tema - 20.949 članova - Poslednji član: dvm
X3MShop banner

Autor Tema: Donji trbusnjaci  (Pročitano 26982 puta)

Van mreže AlexB

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 262
Donji trbusnjaci
« poslato: Februar 12, 2009, 11:12:13 posle podne »
Ovako...treniram vec 4 meseca aktivno...imao sam neku manju pauzu zbog nekog stomacnog virusa ali sam uspeo da se vratim u normalu u poslednjih mesec dana. Ono sto mi predstavlja najveci problem jesu donji trbusnjaci. Trbusnjake radim svaki drugi dan sa 6 razlicitih vrsta vezbi od kojih su 3 za donje trbusnjake ali nikako da vidim neke rezultate. Gornji rastu kao kvasac, a od donjih ni traga ni glasa. Molio bih vas za neki savet, ipak sam pocetnik, prelistao sam brojne teme ali nisam nista konkretno nasao za moj problem. Hvala unapred.
Postavicu i sliku. ;D

Van mreže TeH FiLiP

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 2.443
  • Barbarian to be
Odg: Donji trbusnjaci HELP PLEASE
« Odgovor #1 poslato: Februar 12, 2009, 11:16:03 posle podne »
skini masti
How could he know this new dawn’s light
Would change his life forever?
Set sail to sea but pulled off course
By the light of golden treasure

Van mreže AlexB

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 262
Odg: Donji trbusnjaci HELP PLEASE
« Odgovor #2 poslato: Februar 12, 2009, 11:27:59 posle podne »
brate...tu nema masti, visok sam 182cm i tezak 71kg :D...tj ima malo naravno, kao i kod svakog...ali to je koza, ne mogu da se oderem vise od ovoga...problem je sto nema donjih trbusnjaka, nece da rastu, slabo se aktiviraju i zaostaju mnogo za gornjim sto se i vidi :(.
Ima li neko neki bolji savet, bez uvrede FIlipe?
« Poslednja izmena: Februar 12, 2009, 11:30:05 posle podne batica90 »

Van mreže Boki[KG]

  • Član
  • *
  • Poruke: 5
Odg: Donji trbusnjaci