Septembar 20, 2024, 01:23:53 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.284 poruka u 18.763 tema - 20.970 članova - Poslednji član: Dario88NS
X3MShop banner

Autor Tema: Potrebna pomoc strucnjaka  (Pročitano 2303 puta)

Van mreže svrle_boy

  • Član
  • *
  • Poruke: 1
Potrebna pomoc strucnjaka
« poslato: April 19, 2006, 05:56:11 posle podne »
Zovem se sreten.Imam 17 godina.visok sam 180 i imam 70 kg.razmisljao sam da uzmem neki gainer da povecam masu.Jedem oko 4 puta dnevno ali slabo dobijam na masi iako jedem proteinsku hranu.Zanima me da li bih sa gainerom postigao nesto,ili je bolje da kupim whey protein,i da li ta masa koju dobijem sa njima ostaje ili se gubi ako ne vezbam,i koliko bih mogao da dobijem mase za recimo 2 meseca.Potpuni sam laik u vezi ovoga pa mi nemojte zameriti ako sam postavio neka glupa pitanja.

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.335
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Re: Potrebna pomoc strucnjaka
« Odgovor #1 poslato: April 19, 2006, 07:23:55 posle podne »
pozdrav..

nisi postavio nikakva glupa pitanja nego piotanja kao i svaki drugi pocetnik koji uzlazi u celu pricu...

dakle..na tvoj epitanje je odgovr da je bolje da uzmes neki whey protein i dodajes sam po zelji u njega dextrozu..mnogo vise ce ti pomoci to.

ali nije samo problem u tome..problem je i u komlpetnom ancinu prehrane i anravno TRENING..

dakle..mozda bi bilo dobro da procesljas ceo forum jer smo imali stvarno mnogo pitanja na ovu i slicne teme i uveren sam da ces se naci negde u moru tih odgovra..

Van mreže sasacg

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 9.809
  • Get up you son of a bitch,'cause Mickey loves you!
    • http://www.realx3mforum.com
Re: Potrebna pomoc strucnjaka
« Odgovor #2 poslato: April 20, 2006, 10:05:00 pre podne »