Jul 01, 2024, 05:34:35 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.250 poruka u 18.758 tema - 20.954 članova - Poslednji član: Laurieviady
X3MShop banner

Autor Tema: Ja Sam Pocetnik  (Pročitano 9283 puta)

Van mreže Shvaba

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 558
  • Samo rokaj....
Ja Sam Pocetnik
« poslato: Mart 06, 2008, 10:22:03 posle podne »
E ovako ..... treniram sada oko mesec dana i radim 4 x nedeljno u teretani....
Ponedeljak : Ledja , ruke + trbusnjaci  Lat Masina - 3 x 15 ispred i iza , Veslanje 3x 15, I imam jos jednu vezbu koju ne znam kako se zove   ;think;, za ruke radim Biceps i triceps imam tu 5 vezbe po 3 serije od 15 ponavljanja
Utorak : Trbusnjaci
Sreda: Noge, ramena + trbusnjaci + voznja bicikla Noge- zadnja , prednja loza po 3 x15, Listovi 3 x 15 i za ramena radim podizanje bucica ispred 3 x 10 sa svakom od bucica, podizanje bucica sa strane 3 x 15, i dizem teg iza glave ....
Cetvrtak : Trbusnjaci
Petak :  Grudi , Ruke - ravni ben 15,12,10,8, kosi benc 15,12,10,8 , Pek Dek 3x15,propadanje
Subota : Ruke + Kardio(voznja bicikla) za ruke tacnije imam -
Aj dajte neki savet.... Inace cilj mi je sto bolja definicija posto sam dovoljno Masan !


Van mreže graysky

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 286
Odg: Ja Sam Pocetnik
« Odgovor #1 poslato: Mart 06, 2008, 10:31:30 posle podne »
Sto ruke dva puta? Ajde pon - subota ima dovoljno vremena da se misici odmore ali ti u sledeci pon opet radis ruke... Previse je to ako mene pitas. A i ova kombinacija noge + voznja bajsa nikako ne valja...
To the LIMIT!

Van mreže Shvaba

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 558
  • Samo rokaj....
Odg: Ja Sam Pocetnik
« Odgovor #2 poslato: Mart 06, 2008, 10:48:24 posle podne »
pa nisam znao sta da ubacim u subotu .... sto ne valjaju noge i vozznja bajsa???

Van mreže graysky

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 286
Odg: Ja Sam Pocetnik