Septembar 09, 2024, 05:34:23 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.259 poruka u 18.762 tema - 20.970 članova - Poslednji član: Dr. MIKI91
X3MShop banner

Autor Tema: Pa da se javim  (Pročitano 2120 puta)

Van mreže debeli94

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Pa da se javim
« poslato: Jun 20, 2013, 10:03:35 posle podne »
Pozz svima, ovde sam 6 meseci toliko idem u teretanu pa reko sebi da se malo predstavim da vidim gde toliko gresim...

Pa da krenem, zovem se Jan dolazim iz Padine, '94 god sam visok sam 181cm i tezak 98 kg, po tipu sam MAX Endomorph.
Idem 6 meseci u teretanu, sto bi se reklo jos sam pocetnik, za ovih 6 meseci sam skinuo 5kg ( jbg ) od suplemenata uzimam 100% whey protein profesional SN i dex. Kad sam krenuo u teretanu uzeo sam Amino whey hydro. Ishrana mi je nikakva, ali jedem belo i rizu koliko god mogu imam 5 obroka dnevno, normalno slatko sam izbacio. Ali nemogu bas cesto da jedem, zbog posla, ceo dan sam na poslu od 6 do 6 i u 7 teretana, ako mnogo gresim pomozite...

Trenig :
Pon : Ruke ( Biceps, triceps, podlaktica ) radim 15,12,10,8 ponavljanja
Uto: Ledja 6 vezbi 15,12,10,8.
Sre: Rest day
Cet: Grudi i ramena po cetiri vezbe  15,12,10,8
Pet: Noge

Ako neko ima nesto da doda slobodno zato sam se javio na ovaj forum, nemojte da me hejtujete jbg Gradjevina je zajebana...

Jedino sto mi se svidja od kako sam krenuo u teretanu sve vise imam motivacije, ( Never give up ) to je moj moto...
Jeste da mi treba vise vremena da postignem ono sto jedan iz Padine je uradio njemu svaka cas, postujem decka, al ja sam takav genetika sranje zivo, mada to nije izgovor da sedim i zderem kod kuce....

Hvala na citanju ... :)

Jbg pogresio sam Topic, Izvinjavam se :)
« Poslednja izmena: Jun 20, 2013, 10:09:09 posle podne debeli94 »

Van mreže FGeR

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 193
Odg: Pa da se javim
« Odgovor #1 poslato: Jun 20, 2013, 10:22:29 posle podne »