Jul 02, 2024, 01:38:00 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.250 poruka u 18.758 tema - 20.954 članova - Poslednji član: Laurieviady
X3MShop banner

Autor Tema: Gde gresim u dijeti? molim procitati  (Pročitano 2433 puta)

Van mreže Djokili

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 385
Gde gresim u dijeti? molim procitati
« poslato: Februar 22, 2011, 02:38:10 pre podne »
Pozdrav ljudi, nov sam na forumu.Imam 24 godine visok sam 178 cm 85kg i oko 24% body fat. Idem 6 meseci u teretanu po 2-3 puta nedeljno i lose se hranim,povecao sam unos proteina ali dosta junka ima,jos sam pocetnik ali sam dosta naucio o ishrani i zadovoljan sam rezultatima jer sam ocajno izgledao,imao sam maltene sire kukove od remena i oko 82 kg sve u dupetu i stomaku :) slika:http://img838.imageshack.us/i/20100522152436.jpg/ ...Resio sam da krenem sa definicijom i sredim ishranu i smislio sam neku moju dijetu na kojoj sam vec 6 dana pa me zanima vase misljenje.Od suplemenata koristim WHEY,BCAA,GLUTAMIN,MULTIVITAMIN,CREATINE MONOHIDRAD(koji sam izbacio) i Krenuo sa sagorevacem VPX MELTDOWN.Dakle dijeta je

trenutno slike http://img830.imageshack.us/i/20110124230124.jpg/              http://img137.imageshack.us/i/1298031723479.jpg/

1. obrok 2 tablete meltdowna 80g ovsenih i 0,2 l balans jogurta + multivitamin
2.300g belog mesa + crni tost ili kifla + 50g badema , nekad tunjevinu u maslinovom ulju +  crni tost ili kifla + 50g badema
onda teretana sa tegovima + 2 tablete meltdowna + 10g BCAA pa posle toga cardio 30-40 min
3. PWM 60g whey 20g gluta i 12g bcaa
4.200-250g belog mesa + neka salata + 1crni tost ili kifla , nekad 1 celo jaje + 4 belanca + 100g belog mesa + salata + 1crni tost ili kifla
5. 200g ella sira

Poceo sam da treniram 5x nedeljno. 3x tegove+cardio 2x cardio i mislim tako narednih mesec dana pa 2 nedelje malo slabije i malo losije ishrane pa opet ispocetka.