ZA MANIAMALA Ne znam kom se pocetniku obracas, prijatelju..u teretanu idem 6 godina, a to sto sam se sad prijavio na forum ZNACI DA SAM POCETNIK vilonet002 Kada prvo vidim da si pocetniku objasnio vezbe, za sta sluze, kako se pravilno izvode, koje vezbe da radi na jednom treningu i kojim redosledom, koliko da se odmara, kako da dise na treningu, sta da jede-ulogu PR, UH, MA, kao i vitamina i minerala, onda cu te podrzati i da im das preporuke i savete u vezi suplemenata. Makar i najosnovnijih. A i ne videh savet o upotrebi suplemenata, na tom postu gde sam pisao. Tom decku je samo receno uzmi WHEY+BCAA+KREATIN i cini mi se dekstroza. KOLIKO DA UZME
? EJJJJ, ljudi sta vi pricate. Pa, mozda mu se nesto svidi pa pije to ceo dan. Objasnite mu sta je sta. Zasto uzima odredjeni suplement, sta mu radi. Koje kombinacije da uzima. Zasto samo WHEY ? Znate i sami kada je dobar WHEY, a kada ne ?
ZA SASUCG U ovom tvom postu si mi samo potvrdio ono sto sam vec uocio. Izvodis sam zakljucke iz neizgovorenih reci ? Ja ne rece da treba da trenira 3 puta nedeljno misicnu partiju, ja ne rece da treba besomucno kao majmun da ponavlja neku operaciju, ja ne rece da na suplemente gledam kao na svemogucu hemiju i ja ne rece da treba svaki dan, sve vezbe treba da radi u po 10 serija...Sve si ovo ti rekao, zakljucio i odgovorio. Za katabolizam necu ni da spominjem. Vidim da si dovoljan sam sebi za razgovore, pa ti necu ni odgovarati
ZA MARKONIJA Razmisli o ovom zadnjem sto si napisao. Gde si procitao program koji sam mu ja preporucio ?? Ja ga ne videh nigde ? A pri tom, ne mislis li da je ishrana i bitnija od treninga, kako za masu tko i za definiciju. Jedino ako nemas totalno pogresan program rada ?