Sa IFBB Fitparade održane 5. novembra u Debrecinu u Mađarskoj, Zoran Vejić se vratio sa titulom svetskog bodybuilding šampiona i kvalifikacijom za Mr. Olympia 2006.
Zoran: Moj životni san se ostvario. Treniram 25 godina. Bio sam amaterski šampion, ali ova titula je kruna moje karijere. Ne mogu opisati osećaj da si najbolji na planeti. Konkurencija na Svetskom prvenstvu bila je žestoka. Od 17 takmičara u finale smo ušli nas petorica, Holanđanin, Mađar, Englez, Kanađanin i ja. Bio sam najteži i imao najbolju definiciju leđa.
Pitanje: Zaista impresivan uspeh ali ne i jedini, zar ne?
Zoran: 2000. sam bio amaterski prvak sveta u teškoj kategoriji (Mr. Universe održan u Birmingemu u Engleskoj), treće mesto na Mr. Europe 1997. u NABA verziji, od 1993. do 1996. četvorostruki uzastopni šampion Grčke, 1991. evropski juniorski IFBB vicešampion, pa apsolutni šampion stare Jugoslavije...
P: Koji ti je od tih trofeja najdraži?
Zoran: Upravo ovaj poslednji iz Mađarske.
P: U inostranstvu si mnogo više cenjen nego ovde. Od 2000. godine poseduješ profesionalnu IFBB kartu.
Zoran: To je najjača svetska bodybuilding federacija. Jedini sam Jugosloven (i bivša država, i sada u SCG) sa profesionalnom licencom IFBB PRO koju poseduje samo 40 ljudi u svetu.
P: Nažalost, tokom kriznih godina u Srbiji (devedesete), stvorena je često pogrešna slika o velikim momcima sa kratkom kosom.
Zoran: Kod nas je bodybuilding u zapećku, izuzetno se malo ulaže u ovaj sport i malo mu se pažnje posvećuje, prvenstveno u medijima. Čast izuzecima. Sa druge strane, u svetu se bodybuilding mnogo više ceni, pre svega u SAD gde sam radio.
P: Da li to znači da se teško pronalaze sponzori?
Zoran: Nemam sponzora, sve sam finansiram. A troškovi su ogromni: za ishranu, treninge, takmičenja itd, pogotovo za rang u kome se ja takmičim.
P: Može li država da pomogne? Ministarstvo sporta, Skupština grada ili možda neko treći?