Septembar 21, 2024, 06:40:06 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.285 poruka u 18.764 tema - 20.972 članova - Poslednji član: Michaelamink
X3MShop banner

Autor Tema: ginekomastija?  (Pročitano 29912 puta)

Van mreže Goksi

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
ginekomastija?
« poslato: Jun 28, 2007, 09:42:39 posle podne »
Poštovani,
Zanima me gde se u Srbiji izvode dobre operacije, koji su rizici i cene? Pošto sam student, kinta mi je veliki problem.  Uradio bih ja  to u drzavnoj preko socijalnog ali sam odustao iz jednog jedinog razloga. Oni to ne rade rutinski. Hirurg koji je bio dobre volje da mi to uradi rekao mi je da on zna kako se to radi ali da nikad nije tako nesto radio. U privatnim klinikama uklanjanje ginekomastije im se nalazi na listi redovnih operacija i oni imaju rutinu, bio sam na Banovom Brdu u jednoj privatnoj ordinaciji  i video slike pre/posle operacije, to izgleda odlično, ali im je zato cena prevelika, 3000e za obe sise  :x

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.335
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: ginekomastija?
« Odgovor #1 poslato: Jun 28, 2007, 10:27:58 posle podne »
RAZLOG JE...??????

Van mreže Goksi

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Odg: ginekomastija?
« Odgovor #2 poslato: Jun 28, 2007, 10:43:19 posle podne »
Zdravo Pedja,
gyno sam zakačio pre dve/tri godine zbog nepravilnog korišćenja steroida, ne mogu tačno da se setim šta sam tada uzimao i u kojim količinama. Znam samo da nisam na vreme uzeo antiestrogen i da ovo danas moram da skinem hirurškim putem.

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.335
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: ginekomastija?
« Odgovor #3 poslato: Jun 28, 2007, 10:48:38 posle podne »
ZDRAVO GOGKS

ALI MISLIM DA SI PRIICNO OKASNIO SA CELOM PRCOM JBG..
DA SI RANIJE NESTO PREDUZEO..JBG...