Pozdrav i poštovanje svima. Izvinjavam se što u svom prvom postu već otvaram temu (pa još u podforumu steroidi), ali imam jedan za mene veliki problem i nadam se da ćete mi pomoći da ga prevaziđem.
Bavim se MMA, imam 28 godina. Takmičar sam (u MMA) 6 godina, pre toga sam imao dosta amaterskih mečeva u kik boksu, nešto malo greplinga pa čak i rvanja. Sve u svemu, imam 15 godina staža na strunjači, sa treninzima koji variraju od 6nedeljno do dva - tri dnevno, zavisi od perioda u kom se nalazim. Sve u svemu, takmičim se dugo, treniram ozbiljno, sa ishranom i suplementacijom koji to prate.
Iza sebe imam i jedan ciklus AAS, test/metan, od oko 12 nedelja, na kom sam bio u pauzi od takmičenja dok sam spremao diplomski pa sam iskoristio vreme da radim na snazi i dao je odlične rezultate. To je bilo pre oko godinu ipo dana.
Nedavno sam povredio koleno, i moram da idem na operaciju rekonstrukcije LCA. Dakle, 6 meseci oporavka, kako mi je rečeno, dok novi ligament ne zaživi, a za to vreme lagani treninzi u cilju oporavka.
Informisao sam se u proteklih mesec ipo dana, znam da me čega izuzetno zeznut period i da će mi trebati strpljenja, pa želim i da iskoristim sva raspoloživa sredstva kako bih se što pre i što bolje oporavio i vratio na treninge i takmičenja.
Čitao sam oprečna mišljenja o upotrebi deke za oporavak, da samo maskira bol a da ne utiče na prokrvljenost samih zglobova. Opet, neki se kunu u deku i preporučuju mi da je koristim tokom oporavka. Za HGH sam čitao da je daleko bolji, ali opet da je cena najveća mana.