Novembar 01, 2024, 09:15:46 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.332 poruka u 18.764 tema - 20.970 članova - Poslednji član: HerbertaDyelt
X3MShop banner

Autor Tema: Dijete kao naoružanje protiv masti, rangirane prema ubojitosti!!!  (Pročitano 1472 puta)

Van mreže DonNbg

• Bantamweight Member
Dijete kao naoružanje protiv masti, rangirane prema ubojitosti!!!
« poslato: Maj 16, 2015, 11:14:01 posle podne »
Rotacije(easy,medium,hard varijante), ketogena dijeta, 1,2,3 abs for summer su tu, neke low carb verzije, hrono dijeta(uljez haha:))...ja sam amater koji tek saznaje o ovim najvise koriscenim naoružanjima za napad na masti i odbranu od katabolizma tokom agresije na bodyfat! Vise puta pominjana recenica ovde koja mi je zapala za oko je da ribu treba cistiti od repa a ne od glave(nemojte zameriti ako je obrnuto, ali svi kontamo poentu)..postoji li idealan redosled dijeta da se riba najbolje ocisti a pritom poceti sa slabijim i dokrajciti je sa najjacim oruzjem(dijetom)?? Verujem da DA. Jel redosled moze ponekad da varira od coveka do coveka? ne znam.. Uglavnom keto vazi za najjace oruzje..ali neki imaju bolju reakciju na druge ..Kakva su vasa iskustva? U cemu ste gresili iz nestrpljenja ili neznanja?  Sve je ovo napisano na vise mesta ali cini mi se ne na temi koja objedinjuje sve, pa pomislih da je zapocnem! pisite svoja iskustva, misljenja i cinjenice potkrepljene znanjem i praktikovanjem dijeta! Pozz
"Ne mozemo resiti problem koristeci isti nacin razmisljanja kao kad smo stvorili problem" -Albert Einstein-

Van mreže nikoladodic

• Minimumweight Member
  • **
Odg: Dijete kao naoružanje protiv masti, rangirane prema ubojitosti!!!
« Odgovor #1 poslato: Maj 17, 2015, 01:30:29 pre podne »
1)Rotacije, 2)low karb, 3)keto - vise puta potvrdjena kombinacija na forumu. Nema sta tu puno da se prica, naoruzas se antikatabolicima, pridrzavas se plana i rezultati ce doci. :)