Novembar 01, 2024, 09:14:00 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.332 poruka u 18.764 tema - 20.970 članova - Poslednji član: HerbertaDyelt
X3MShop banner

Autor Tema: Pomoć u vezi ishrane i treninga  (Pročitano 1432 puta)

Van mreže Bojan92

• Flyweight Member
  • **
Pomoć u vezi ishrane i treninga
« poslato: Oktobar 07, 2014, 12:48:36 posle podne »
Pozdrav ljudi,
treba mi pomoć oko treninga i plana ishrane koji će mi koristiti u gubljenju telesne težine pošto sam početnik i slabo se razumem. Naime , težak sam 78 kg i visok 168 cm , moram priznati za tu visinu imam viška kilograma , pa hoću da se dovededm u red.  Planiram da krenem sa trčanjem ujutru , a popodne u teretanu , hteo bih da radim definicju i da omršam . Zanima me kakvu ishranu i koje namernice treba da upotrebljavam , posle trčanja tj. za doručak , pre treninga u teretani i posle , pošto se slabo razumem u to ne znam kako da pratim kalorije koje unosim , kako ih sagorevam.
Pa bih bio zahvalan ako neko može nešto preciznije da mi kaže o tome bio bih mu zahvalan.

Van mreže Bojan92

• Flyweight Member
  • **
Odg: Pomoć u vezi ishrane i treninga
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 07, 2014, 04:40:14 posle podne »
Niko nista ,a ?

Van mreže BUKAS

• Iron team
  • Super-heavyweight Member
  • IRON REPUBLIC GYM BEOGRAD - Despota Stefana 68c
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 07, 2014, 04:56:10 posle podne »
Preciznije ti mozemo reci da citas. Podforum nutrition i citaj redom. Napises primer jelovnika, pa cemo prilagoditi tebi. Niko ne pise nista gotovo.

Van mreže grfgrf

• Član
  • *
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 07, 2014, 05:06:01 posle podne »