Jul 03, 2024, 12:50:41 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.250 poruka u 18.758 tema - 20.955 članova - Poslednji član: Josephgat
X3MShop banner

Autor Tema: Pomoc oko plana treninga  (Pročitano 4758 puta)

Van mreže maxx99

  • Član
  • *
  • Poruke: 30
Pomoc oko plana treninga
« poslato: Mart 11, 2014, 02:30:46 posle podne »
pozdrav zovem se jovan imam 15 gdina, nov sam na forumu,pocetnik sam treniram 2 meseca kod kuce .
Imam oko 55 kg visok sam 175 cm mrsav sam,zeleo bi dobiti na masi.
jos nisam poceo da radim sa tegovim,kad razvijem malo svoju musklulaturu onda cu dali je ovo dobar plan treninga pocetnika.


Ponedeljak Grudi radim 15 serija sklekova do otkaza odmor izmedju serija sto  mannji

Utorak Trbusnjac 10 srerija u svakoj seriji obicnix trbusnjaka 30 i onda makazice il tako nesto plank 30 sekundi svaka strana

Sreda ruke,ledja radim zgibove saka ka sipci 5 i saka prema meni 5 ,10 serija   

Četvrtak noge 15 serija do otkaza sam radio sa malim tegom koji sam napravio kod kuce teskim 5 kg, sad pravim teg od 10 kg dali bi cucnjevi sa tim tegom uticali kicmu i na rast i razvoj.

Petak pauza

Subota grudi , ledja ,5 zgibova 30 sklekova 10/12 serija

Nedelja,kardio obicno trcim 30/40min i radim sprintove 200/300m

 :)   

« Poslednja izmena: Mart 11, 2014, 03:12:24 posle podne maxx99 »

Van mreže tenssa

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.963
Odg: Pomoc oko plana treninga
« Odgovor #1 poslato: Mart 11, 2014, 02:44:29 posle podne »
Hrana sinko, hrana...

Van mreže maxx99

  • Član
  • *
  • Poruke: 30
Odg: Pomoc oko plana treninga
« Odgovor #2 poslato: Mart 11, 2014, 03:20:21 posle podne »
ishranu nemam bas po planu ali sam izbacio sve cipseve slatkise sokove ... :)
trudim se da imam 6 obroka dnevno al je to tesko jel idem u skolu jedne nedelje prvu a druge drugu smenu .