Evo ovako, nema novih slika jos neko vreme nazalost
Od leta nisam bio u prilici da se posvetim treningu i ishrani kako hocu, a ako ne radim nesto kako treba - ni ne radim to.. prokletstvo ili vrlina, videcemo jos..
Elem mesec i po idem u teretanu, prvi mesec sam dobio samo 1kg (78kg sa vecim %bf nego na ovim slikama), a za dve nedelje od tad jos 1kg (79kg trenutno) ovom ishranom sa malo vise hidrata nego prvi mesec:
1. 120g ovsenih i pola merice wheya pa trening (posle treninga merica i po wheya i supena kasika dekstroze)
2. 250g piletine i 120g pirinca
3. 250g piletine i 120g pirinca
4. 5 jaja ili tunjevina, 50g badema
5. pola elle
Ne planiram jos povecavati UH, ako bi trebao recite.. Izvinjavam se unapred zbog nestrucnog izrazavanja..
Vise me zanima trening jer sam teski pocetnik za vas sve ovde:
PONEDELJAK - GRUDI:
1. bench press x4
2. bucice na kosoj klupi x4
3. razvlacenje bucicama x4
4. pulover x4
UTORAK - LEDJA:
1. lat ispred x4
2. lat iza x4
3. veslanje x4
4. testera x4
5. mrtvo - od skoro, sa malim kilazama x4
SREDA - PAUZA
CETVRTAK - RAMENA:
1. potisak na smitu ispred x4
2. srednje rame na nekoj spravi gde su obuhvacene podlaktice sa spolja, ne znam kako se zove x4
3. zadnje rame, takodje na nekoj masini x4
4. prednje rame podizanjem na sajli x4
5. trapez x4
PETAK - NOGE:
1. cucanj 4x
2. leg press 4x
3. iskorak 4x
4. leg curl lezeci 4x
SUBOTA - RUKE:
4 vezbe po 3 serije prvo za biceps pa za triceps, jos uvek kombinujem da vidim sta mi odgovara vecinom je to za
biceps - sedeci pregib, skot klupa, hamer, izolacija
triceps - ekstenzija na sajli, uski hvat lezeci sa sipkom sa grudi, potisak iza glave sa bucicom, sa krivom sipkom potisak sa cela
NEDELJA - PAUZA
Nadam se da ste me razumeli..
Naveo sam radne serije, zagrevanje pod obavezno, narocito za cucanj i bench. Sto se tice ponavljanja radim izmedju 8-12 i u zadnje vreme pokusavam da ispostujem tempo - 3sek, 0, 3sek.
Cilj hipertrofija, koristim whey i krealkalyn.