Pozdrav svima,
Već duži vremenski period pratim dešavanja na forumu ali do sada nisam učestvovao u diskusijama.Razlog tome je taj što sam početnik i kao takav smatram da nebi bilo realno davati neke savete o bilo čemu,a s druge strane neprijatno mi je i nonstop nešto zapitkivati i smarati ljude.Prateći savete u vezi ishrane i treninga sa foruma,donelo je željene rezultate,da skratim priču,dostigao sam težinu 81kg i evo već mesec dana nikako nemogu da odem ispod pomenute težine tj. nemogu sagoreti mast što je moj cilj.Onda sam počeo sumnjati da nešto neradim dobro što se tiče ishrane i teninga čim nemogu sagoreti masti.Da bi sve bilo jasnije opisaću moj način ishrane i treninga.Počeo sam koristiti i WHEY Isolate (Nutrition) koji sam naravno naručio u Ogistra šopu.
Imam 42 godine i 81kg,visina 177cm oko godinu ipo dana mi je trebalo da sa 106kg dodjem na ovih 81kg.
Moj BMR=1781
TDEE=2761
E sada od 2761 sam oduzeo 500kcal,kako bih smršao,znači TDEE je 2261 to sam podelio na 50% UH; 30%PT i 20% masti
Ishrana:
Doručak uh pt masti
200ml djus next 100% 24 / /
100gr pahuljica (mix ovsenih,raženih,s.groždja,golica,papaja,kornfleks) 70 7 7
250ml mleka(ela 0,5 masti) 11,3 7,5 1,3
20gr med 16 / /
Ručak
150gr pileće belo meso / 32,8 5
200gr krompir mladi(pečen u relni) 35,2 2 /
100gr paradajz 2,8 1 /
50gr krastavac 1 / /
Oko 17:00h trening,odmah posle treninga konzumiram
30gr dekstroza 30 / /
30gr whey 1 26 0,5
28gr bonžita 21,7 1,4 3,4
Sat vremena posle treninga
130gr tunjevine(premia u salamuri) / 29 /
120gr sira(president 5,5% masti) 4,8 15 6,6
Oko 22:00h ela sir 100gr + orasi + 20gr meda 22 11 6
Izmedju glavnih obroka u manjim količinama jedem uglavnom jabuke,masline,malo semenki golice,kikiriki.Naravno nejedem svakog dana isto,primera radi jedem i dimljenu svinjsku pečenicu,svinjsku kremenadlu,špagete sa junećim mlevenim,pirinač beli glazirani,jaja obično belanca,redje musaku,lazanje ali ipak jedem iako znam da je ovo visoko kal.hrana.