Septembar 21, 2024, 02:34:18 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.285 poruka u 18.764 tema - 20.972 članova - Poslednji član: Michaelamink
X3MShop banner

Autor Tema: Moja ishrana  (Pročitano 1567 puta)

Van mreže Qgla

  • Član
  • *
  • Poruke: 27
Moja ishrana
« poslato: Mart 11, 2013, 12:16:55 pre podne »
Pozdrav ljudi, evo nakon dosta citanja da i ja otvorim temu za ishranu... Imam 18 god, 178 visok, 79 kg, oko 7 meseci idem u teretanu ali bi se tek za zadnja dva moglo reci da su ishrana i trening sredjeni, ono pre je moglo bi se reci bilo postepeno izbacivanje hleba, slatkisa i ostalog junka, i smanjivanje mlecnih proizvoda.... Naravno posto sam bio pocetnik imao sam rezultata(od 70kg sam krenuo), ali pravi napredak je krenuo kad sam krenuo ovako da se hranim, pa mi vi recite da li valja:

Obrok 1: 100 gr ovsenih + 6/7 belanca, 3 zumanca (whey kad nemam vremena da kuvam)
Obrok2: Pirinac 100g+150g belog
obrok3:pirinac 100g+150g belog
Obrok4: 100gr ovsenih 100-150gr belog
Obrok5: Pola Elle, kasika maslinovog
PWM: Whey+dekstroza
+kostunjavo voce malo u toku dana
Ovo gore je otprilike kako izgleda prosecan dan, ali nije uvek takav, stavise mnogo varira u zavisnosti od vremena i toga koliko je pile :D Nekad ubacim krompir, nekad ceo dan jedem ovsene, nekad pirinac ali pazim da bude konstantan unos UH 250-300g, otprilike, nemam vremena svaki dan sve u gram da brojim...

E sad, verovatno zbog prvobitne ishrane, a i cinjenice da nisam bio skroz 'cist' kad sam krenuo, osecam polako da imam mali visak sala koji mi smeta.... Znaci ne previse, par kg je u pitanju, ne zelim da idem na neku ubitacnu definiciju jer masu za to nisam postigao, a i to ocekujam za par godina tek  :D Ali farmerke kazu da je dosta  ;)