Septembar 20, 2024, 07:49:00 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.284 poruka u 18.763 tema - 20.970 članova - Poslednji član: Dario88NS
X3MShop banner

Autor Tema: Fitness Modeling - The True Confessions Of A Real Fitness Model  (Pročitano 2487 puta)

Van mreže Milos Zivanovic

• Heavyweight Member
  • Miloš Živanović
    • Facebook
Fitness Modeling - The True Confessions Of A Real Fitness Model
« poslato: Januar 18, 2012, 12:23:24 posle podne »
Simpatican teks, koji pocetnicima moze da ukaze na neke stvari, i izbaci im ideje o raznim precicama iz glave...  ;)

Ever look at a fitness magazine or watch a few minutes of an infomercial after getting back from the gym and think, "Why don't I look like that?" The ads want you to believe that with their products anything is possible. In his article "How To Get A Fitness Model Body" AskMen fitness expert James Fell explained that no piece of equipment or dietary product will get you perfectly sculpted. Even with the right dietary restrictions and workout regime, it's extremely difficult to attain the ideal physique. Author and fitness model Vince Del Monte goes even further, explaining that the bodies we see in the media are not only near impossible to achieve but are impossible (and unhealthy) to maintain.

This picture was taken 24 hours after competing in a fitness show in 2011. The actual truth about how I achieved this condition is a tough pill to swallow, so instead of offering you false hope by promoting my products and services as the answers to a ripped and muscular physique, let's make sure you're ready: Can you handle the truth? Well, here it is.

To get into this extreme shape, I began weight training at the age of 22 and have continued to lift consistently for the past nine years (not nine weeks). I was able to take my scrawny, 149-pound body to a muscular 227 pounds (and not without gaining fat through the "bulking up" process). Understand, it's impossible to gain muscle without fat unless you're taking performance-enhancing drugs. I chose not to.

For the four months leading up to this picture, my diet was very strict. I ate every three hours. I ate six different protein sources a day (sirloin, whole eggs, white fish, turkey, chicken, protein powder), four different carb sources a day (brown rice, Ezekiel cereal, quinoa, yams), two different fat sources a day (avocados, mixed nuts), consumed vegetables with every meal, trained from 1.5 to 3 hours a day (six days a week), and eliminated all alcohol and sweets. I went to bed at 10:30 p.m. and rose at 6:00 a.m. every day. My weekly grocery and supplement bill was around $300 a week. I invested $4,000 to hire one of the top bodybuilding coaches in the world. I have a very supportive wife who lives and breathes the same lifestyle, making it easier.

I was also training at one of the best gyms in the country and was surrounded by celebrities and professional athletes to keep me motivated. I grew up in an extremely goal-oriented home so I have my own natural drive to be successful. I was competing for my Pro Card (which I won), giving me huge motivation. Did I mention I was filming my entire transformation to create a brand new product called Stage Shredded Status? That gave me financial motivation, too. I also invested in a professional photographer who shot over 800 images to capture this one. I wouldn't doubt that some digital retouching was applied to fix some of my cosmetic flaws -- and that was after my body was already water-depleted and carb-loaded (sneaky tricks we fitness models know)! 

In fact, what most people don't know about the fitness models and bodybuilders who are promoting the next pill, powder or potion is that these models are scheduled for photoshoots immediately after competitions. This is to ensure the model is in extreme shape after months of dieting, intense training (often times with the use of steroids and growth hormone), tanning, posing practice, using diuretics, and other photo-enhancing products and tricks.

Although this type of extreme shape is temporary, many magazines and advertising campaigns hope their prospects buy into the belief that this condition is the standard look, rather than the exception, and never do they explain that this look is temporary and that these models do not look like this all the time. These images may inspire millions, but they also mislead millions. Individuals are encouraged to emulate their idols, not knowing how they really got there.

Understand, my physique is attainable, but it will require a tremendous amount of time, energy and discipline. Most supplement and infomercial companies want you to believe that you can do it by simply taking a pill, working out on their "revolutionary" exercise equipment, drinking their "magical" shakes, or eating their "superhuman" bars. Anyone who has ever gotten into this kind of extreme shape knows the truth: that it takes a lot more than that.

Another misconception about many fitness models (including myself) is that we stay in this kind of shape all the time. That's not true. In fact, I wouldn't consider it healthy for anyone to stay in this kind of shape all the time. Stop believing the lies: It takes hard work, discipline, knowledge, genetics, and time -- end of story.

The truth no one wants to tell you is that you will probably never look anything like the fitness models, bodybuilders or celebrities who grace the covers of magazines, star in infomercials or who represent many of the supplement and equipment companies.

I am sorry, but most of us do not have the genetics to look that way, nor do we have the right education or time to transform our bodies into this kind of "perfection." Furthermore, we don't use performance-enhancing drugs to completely redesign our bodies. There is a lot of deception in the "health and fitness" industry.

Are you wondering why I'm telling you all of this? Are you finding this info a bitter pill to swallow? You should be both empowered and encouraged by what I've shared. Once you accept the truth of what it really takes, you can be freed from chasing the false sense of reality often portrayed in the media -- an unattainable fantasy provided by people who do not have your best interests at heart. As a result, you are now free to focus on achieving your own potential and the peace of mind that goes with it.

Once you shift your focus from trying to be like someone else to, instead, becoming the best you can be, I know you will find tremendous pride, satisfaction and fulfillment in who you are. I urge you to stop trying to emulate your favorite YouTube hero, or the latest cover model and focus on your energy on making realistic, attainable goals that you can be proud of. With clearer goals, you may reach your dream body with far less effort, investment and motivation.

The take-home lesson is do not compare yourself with how someone else looks (never do that!). Let their physique motivate you, but focus on realistic goals for your body. Set your attention to one workout and one meal at a time to make today your best day ever, and you'll achieve your dream body

Na mreži Pedja_Petrovic

• Admin
  • Super-heavyweight Member
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Fitness Modeling - The True Confessions Of A Real Fitness Model
« Odgovor #1 poslato: Januar 18, 2012, 01:07:03 posle podne »
dobar text
ali glup naslov
promeniti ce mo ga:D

• Heavyweight Member
  • Miloš Živanović
    • Facebook
« Odgovor #2 poslato: Januar 18, 2012, 01:27:47 posle podne »
Samo gazi - samo menjaj  ;D

Na mreži Pedja_Petrovic

• Admin
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
« Odgovor #3 poslato: Januar 18, 2012, 01:30:39 posle podne »

Van mreže vlada sin

« Odgovor #4 poslato: Januar 18, 2012, 03:00:08 posle podne »
Vrhunski je clanak, bas mi se dopada. E sad jos kada ne bi svako ko malo iznad proseka izgleda bio oznacen kao hemicar vec kao uporan i zeljan napretka po pitanju treninga, hrane itd  to bi lepo bilo. I naravno bio bi i ja takav da pijem proteine ali me mrzi.
Men sana in corpore sano !

• Heavyweight Member
  • Miloš Živanović
    • Facebook
« Odgovor #5 poslato: Januar 18, 2012, 03:42:53 posle podne »
Iskreno, okidac za ovaj clanak je bio komentar moje dobre drugarice, treba mi ono za skidanje sala (misli na clenbuterol), a pritom sve ostalo nije na nivou toga da joj je tako nesto potrebno...  ;)

Generalno, ljudi ne kapiraju koliko je mnogo truda potrebno da neko izgleda dobro, a da ne govorimo, o nekome kome je to profesija... Traze neke precice (carobne suplemente, lekove, nove fancy sprave, magic pill itd...) i pored toga osudjuju ili daju za sebi za pravo iako ne lice ni na sta da komentarisu izgled nekoga ko uzima kes od toga sto dobro izgleda...

Znas kao, ja cu malo da treniram, pa cu da izgledam kao ovaj lik sa slike, necu kao neko ko izlazi na binu sa 100kg isecenih.... ili ja necu definiciju kao neko ko izlazi na binu, ja bi samo malo da skinem sa donjeg stomaka... ili ja bi samo malo da podignem dupe, ostalo je ok...ili jel moram da ispostujem svih 6 obroka u dijeti, jel mogu samo 4 a za druga dva da jedem voce, jer ja bi samo malo da skinem sa stomaka... itd itd...

Svakako mislim da clanak moze da koristi nekome ko tek krece u celu pricu da ne luta mnogo, da ima realna ocekivanja i ne rasipa previse energije na gluposti....  ;)

Van mreže tenssa

« Odgovor #6 poslato: Januar 18, 2012, 03:52:09 posle podne »
Citat

Understand, my physique is attainable, but it will require a tremendous amount of time, energy and discipline. Most supplement and infomercial companies want you to believe that you can do it by simply taking a pill, working out on their "revolutionary" exercise equipment, drinking their "magical" shakes, or eating their "superhuman" bars. Anyone who has ever gotten into this kind of extreme shape knows the truth: that it takes a lot more than that.
Predobro receno...

Van mreže dame_3

• Light Heavyweight Member
    • Amino.Ba
« Odgovor #7 poslato: Januar 18, 2012, 06:02:35 posle podne »
Odličan tekst !
Train hard or go home !
www.amino.ba

Van mreže Black&Decker

• Heavyweight Member
  • why so sirius?
« Odgovor #8 poslato: Januar 18, 2012, 07:38:17 posle podne »
prevod tipa Sojic sa GT

Икада погледати на фитнес магазина или гледати неколико минута Инфомерциал након добијања вратио из теретане и мислити: "Зашто не изгледају тако?" Огласи желе да верују да својим производима све је могуће. У свом чланку "Како да бисте добили тело фитнес модел" АскМен фитнес стручњак Џејмс Пао је објаснио да неће дела опреме или дијететски производ да ти савршено извајана. Чак и са правом рестрикција у исхрани и вежбе режима, то је веома тешко постићи идеално тело. Аутор и фитнесс модела Винс Дел Монте иде још даље, објашњавајући да су тела видимо у медијима не само у близини немогуће постићи, али је немогуће (и нездраве) за одржавање.

Ова слика је узета 24 сати после се такмиче у фитнес шоу у 2011. Стварна истина о томе како сам постигао овај услов је тешко да прогута пилулу, па уместо да вам нуди лажну наду, промовишући своје производе и услуге као одговоре на поцепао и мишићаве стаса, хајде да проверите да ли сте спремни: Можете ли да рукује истину? Па, овде је.

Да се ​​у овом екстремном облику, почео сам да тренинг са теговима у 22. години и наставили су да се доследно лифт за последњих девет година (не девет недеља). Могао сам да узмем мршави, 149 килограма тело мишића 227 фунти (и то не без добијања масти кроз "пуњења до" процес). Разумети, то је немогуће добити мишића, без масти, осим ако узимате стимулативних средстава. Одлучио сам да не.

За четири месеца довели до ове слике, моје дијете је био веома строг. Јео сам свака три сата. Јео сам шест различитих извора протеина дневно (печеница, цела јаја, бела риба, ћуретина, пилетина, протеина у праху), четири различита извора угљених хидрата дневно (браон пиринач, Језекиљ житарица, киноа, јам), два различита извора масти дневно ( авокадо, Микед Нутс), конзумира поврће уз сваки оброк, обучени од 1.5 до 3 сата дневно (шест дана недељно), и елиминисати све алкохола и слаткиша. Отишла сам на спавање у 10:30 часова, а устао у 6:00 пм сваки дан. Мој недељни намирница и допуне рачун је око 300 долара недељно. Сам улозио $ 4,000 да ангажују једног од најбољих тренера бодибилдинг у свету. Имам веома подршку супруге, која живи и дише исти начин живота, чинећи га лакше.

Такође сам био обуку у један од најбољих теретана у земљи и био је окружен познате личности и професионални спортисти да ме је мотивисала. Одрастао сам у веома циљно орјентисани кући како имам свој природни диск да буде успешан. Био сам такмиче за мој Про картице (које сам добио), дајући ми огромну мотивацију. Да ли сам поменуо да је снимао цео мој трансформацију да створи потпуно нови производ под називом сцена Шредер статус? То ми је дало финансијску мотивацију, превише. Такође, уложила сам у професионални фотограф који је пуцао преко 800 слика за снимање овог. Не бих сумњам да неки дигитални ретуширање је примењен да поправи неке од мојих козметичке недостатке - и то је било после моје тело је већ воде осиромашеним и угљених-лоадед (лукавих трикова ми фитнес модела знамо)!

У ствари, оно што већина људи не знају о фитнес модела и бодибилдере који промовишу наредне пилуле, прах или напитак је да су ови модели заказан за Пхотосхоотс одмах после такмичења. Ово је да се обезбеди модел је у крајњем облику, након месеци дијете, интензивна обука (често пута са употребом стероида и хормона раста), штављење, представљајући праксе, коришћење диуретика и других фото-побољшање производа и трикове.

Иако је ова врста екстремног облика је привремена, многи часописи и рекламних кампања надамо њихове изгледе купити у уверењу да је овај услов стандардни изглед, а не изузетак, и никада не објашњавају да је овај изглед је привремен и да ови модели не изгледа овако све време. Ове слике могу да инспиришу милионе, али су такође обманути милиона. Појединци су охрабрени да опонашају своје идоле, не знајући како су стварно добили тамо.

Разумем, мој физицки изглед је достижан, али то ће захтевати огромну количину времена, енергије и дисциплине. Највећи додатак и Инфомерциал компаније желе да верују да можете да урадите једноставно узимање пилула, ради се на своје "револуционарне" справе за вежбање, пију своју "магичних" тресе, или једење њиховог "надљудске" бара. Свако ко је икада добио у ову врсту екстремног облика зна истину: да је потребно много више од тога.

Још једна заблуда о многим фитнес модела (укључујући и мене) је да останемо у овој врсти облика све време. То није истина. У ствари, не треба га посматрати здраво за свакога да остану у овој врсти облика све време. Веруј лажи: Потребно је напоран рад, дисциплина, знање, генетика, и време - крај приче.

Истина нико не жели да вам кажем је да сте вероватно ће не гледа ништа слично фитнес модела, бодибилдери или познатих личности које благодати насловнице магазина, звезда у Инфомерциалс или који представљају више од допуне и опреме компанија.

Жао ми је, али већина нас нема генетике да изгледа тако, нити ми имамо право образовање или времена да се трансформишу своја тела у ову врсту "савршенства". Осим тога, ми не користимо стимулативних средстава да се у потпуности редизајн нашег тела. Постоји много обмана у "здравље и фитнесс" индустрије.

Јесте ли питате зашто сам вам кажем све ово? Јесте ли налаз ове информације горка пилула за прогутати? Требало би да буде и оснажени и охрабрен оним што сам делила. Када прихватите истину о томе шта је заиста потребно, можете бити ослобођени јури лажни осећај реалности често приказује у медијима - недостижним фантазија које људи који немају своје најбоље интересе у срцу. Као резултат тога, ви сте сада слободни да се фокусирају на остваривање сопствених потенцијала и спокојство да иде уз то.

Када помак фокус од покушаја да се као неко други, уместо тога, постао најбоље што можете бити, знам да ћете наћи огромну понос, задовољство и испуњење у томе ко сте. Молим вас да се заустави покушавају да опонашају своје омиљене ИоуТубе хероја, или најновији модел и покривају се фокусира на своју енергију на прављење реалних, достижни циљеви да можете бити поносни. Са јасније циљеве, можете достићи своје тело из снова са далеко мање напора, улагања и мотивације.

Доносите кући лекција немојте се поредити са тиме како неко изгледа (никад то!). Нека њихова стаса вас мотивише, али се фокусира на реалне циљеве за ваше тело. Поставите вашу пажњу на један тренинг и један оброк у време данас би ваш најбољи дан икад, а ви ћете постићи своје тело из снова

Spartak

• Gost
« Odgovor #9 poslato: Januar 19, 2012, 05:08:19 posle podne »
Sojic se opucio sa copy pasteom prevoda sa translate googlea