Septembar 21, 2024, 07:14:44 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.285 poruka u 18.764 tema - 20.972 članova - Poslednji član: Michaelamink
X3MShop banner

Autor Tema: Tri razloga zašto dizati eksplozivno  (Pročitano 5411 puta)

Van mreže Black&Decker

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.219
  • why so sirius?
Odg: Tri razloga zašto dizati eksplozivno
« Odgovor #15 poslato: Februar 08, 2012, 07:25:04 posle podne »
pa zar i baku,e ludih li ljudi :D
Citat
Dobar razlog da se pocne sa dijetom
il da se kupi kanta masti :)

Van mreže MSH

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 50
Odg: Tri razloga zašto dizati eksplozivno
« Odgovor #16 poslato: Februar 08, 2012, 07:51:11 posle podne »
Onda sam ja naivan, nema druge. Polazim od toga što bi neko lagao, ali ko zna, tada sam bio početnik pa je moju naivnu facu shvatio kako ne treba  :)
Sećam se da čovek od mase nije mogao da izadje na drugi sprat a da se ne zadiše kao da je sprintao...

Ok, nemojte komentarisati ove moje postove kao što reče Pedja jer ja i nisam svedok njegovih predjašnjih 5 - 6godina treninga i suplementacije.

Možda bi bilo bolje da izbrišeš ove moje postove ako smatraš da su stvarno maštarije, ne bi želeo da imam negativan doprinos forumu, a i ne mora svako da zna koliko sam naivan. :)

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.335
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Tri razloga zašto dizati eksplozivno
« Odgovor #17 poslato: Februar 09, 2012, 06:25:36 pre podne »
kolega,stvar naivnosti je relativna stvar
zasto bi neko lagao?
pa deiftivno nisi dugo u ovom sportu a nakon jedno jos 2 godine,seti se ove teme,iskopaj je negde na forumu ako se budes i dalje bavio pa onda iznesi utiske sta si sve cuo u te dve godine po teretanama