Bodibilding je umetnost ratovanja u svakom pogledu.To je stav koji sam morao zauzeti kao naucnik medju brojnim profesionalcima.U tertani se nisam smio predavati,a na pozornici sam morao dominirati.Uvek moram smisljati nove tehnike kojima cu pobediti superiorne sile.A nikad mi te strategije nisu bile vaznije nego kao kad sam se kao pocetnik trebao pojaviti na Mr Olimpije 2004 godine.No,sudbina je zeljela nesto drugo.
Deset nedelja pre Olimpije posetio sam Havaje gde sam slucajno pao sa stene I slomio nozni zglob.Pokusao sam trenirati,ali trening za noge nije moga biti onaj pravi pa sam izgubio na masi butinaZatim,dve nedelje pre takmicenja,povredio sam hrskavicu kolena.S obzirom na disbalans na telu,osvojio sam 12. mesto.