Septembar 21, 2024, 05:13:19 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.285 poruka u 18.764 tema - 20.972 članova - Poslednji član: Michaelamink
X3MShop banner

Autor Tema: FEDOR - Still Baddest Man On The Planet?!  (Pročitano 8024 puta)

Van mreže Jeep

• Light Heavyweight Member
FEDOR - Still Baddest Man On The Planet?!
« poslato: Septembar 10, 2010, 03:35:34 posle podne »
Share your thoughts ;)

Oh and to spark a bit of debate, my honest opinion is that although Fedor is undeniably the greatest MMA HW, possibly P4P of all time, I feel he is not the fighter he was. I believe he still has the technical mastery and experience to beat most, if not all MMA HW guys but he is aging and slowing (AA would of had him if he didnt have a glass jaw imo) and i would not be surprised if he called it a day when his strikeforce contract runs out.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Fedor is a great MMA fighter.

Fedor also is an overly shrewd businessman, to the point of being greedy. He puts business first and fighting second. In his ridiculous demand for a co-promotion with the major MMA organization in the world, he is let his country down, his fans down, and himself down. He was given a talent and chose not to use that talent because of his unreasonable demand for more money. Fedor has a weakness when it comes to controlling his own fate and lets others dictate to him what is in his best interest.

If he finishes out his career fighting lesser caliber fighters, he would have wasted his talent and ruined his own legacy. He would have hurt himself far more then he would have hurt his fans. He will be remembered as a fighter who put money first and didn't fight the best competition in the second half of his career.

Fedor is just not that important anymore in the MMA world. He will never fight most of the top fighters and super fights, so really there is not much point in discussing him.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

From what i have read and seen of Fedor out of the ring/cage he is a generous and subtle man. Largely unconcerned with wealth and flashiness. He is also highly religious, a christian yes? Is greed not one of the sins? I am no religious authority just merely asking for some confirmation. I think you will find Fedor is a share owner of the said company and it is more the management that are at fault and creating awkward stipulations.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Van mreže judge_wolf

• Lightweight Member
Odg: FEDOR - Still Baddest Man On The Planet?!
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 25, 2010, 12:01:38 posle podne »
sada kad pogledah Cain vs Brock, mogu da tvrdim da je Fedor i dalje najbolji teskas svih vremena.
ucinilo mi se u jednom momentu da ga preshishashe svi ali nije tako. i dalje mislim da nema mozda bas isti motiv kao ranije, ali sada ako je video ovo, treba da potpise sa ufc-om za 1 dolar i da ispravi neke neprade.
http://www.youtube.com/user/sephirothfemto

"I just want to be known as the best ever, is that too much to ask?" - bj penn

deadgame

• Gost
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 29, 2010, 02:56:30 pre podne »
DA TREBAO BI DAIM POKAZE KO JE KO,OJASNI NEKE STVARI....NISMO GA GLEDALI,A I ON JE U SILAZNOJ PUTANJI PA MANJE SE MECUJE,ALI JEDVA CEKAM(A,KO NE CEKA)S' aLISTAIROM THEREEM-OM.....PA POSLE MOZEMO DA RAZMOTRIMO FEDORA NA PRAVI NACIN,,,, :-)

Van mreže Burner

• Bantamweight Member
« Odgovor #3 poslato: Novembar 21, 2010, 10:25:24 posle podne »
po mom misljenju Fedor je najbolji svih vremena,ako je iko imalo gledao Pride znao bi.U ufc ne vidim nikoga ko bi mu predstavljo pretnju.Jedini Borac protiv koga bi voleo da ga vidim je Overeem.

Van mreže Scarecrow

• FUCK YEAH
« Odgovor #4 poslato: Novembar 21, 2010, 11:09:56 posle podne »
Still....
The training is nothing, will is everything.

Van mreže judge_wolf

• Lightweight Member
« Odgovor #5 poslato: Novembar 22, 2010, 11:31:37 pre podne »
po mom misljenju Fedor je najbolji svih vremena,ako je iko imalo gledao Pride znao bi.U ufc ne vidim nikoga ko bi mu predstavljo pretnju.Jedini Borac protiv koga bi voleo da ga vidim je Overeem.

ja sam gledao i imam sve Pride-ove.  XD
http://www.youtube.com/user/sephirothfemto

"I just want to be known as the best ever, is that too much to ask?" - bj penn

deadgame

• Gost
« Odgovor #6 poslato: Decembar 01, 2010, 03:14:48 posle podne »
kakav je njegov GNP zlo i naopako,koja snaga udaraca u gnp-u,a i ovako

Van mreže Kolev Nenad

• Heavyweight Member
  • IRON MAN
« Odgovor #7 poslato: Decembar 01, 2010, 03:25:07 posle podne »
A kad ga covek pogleda izgleda sasvim prosecno,nista posebno,sto je najgore covek je zver...

www.fitnessclubvladica.com

Van mreže sleepy

« Odgovor #8 poslato: Decembar 02, 2010, 12:40:39 pre podne »
pa vecina boraca izgledaju sasvim prosecno :)
I r made of sugar, spice and everything awesome. But mom and dad accidentaly added an extra ingredient...chemical WIN!!!

Van mreže milan87

• Lightweight Member
  • Train hard win easy
« Odgovor #9 poslato: Decembar 02, 2010, 01:22:38 pre podne »
ti su najopasniji :D

deadgame

• Gost
« Odgovor #10 poslato: Decembar 02, 2010, 11:28:15 pre podne »
neznam ,koliko sam razumeo on ima jos jedan mec da odradi vezano za ugovor pa mozda se povuce.....:-D

Van mreže Scarecrow

• FUCK YEAH
« Odgovor #11 poslato: Decembar 02, 2010, 07:17:31 posle podne »
boli ga djana
The training is nothing, will is everything.

deadgame

• Gost
« Odgovor #12 poslato: Decembar 15, 2010, 12:26:05 posle podne »

Van mreže igor2806

• Heavyweight Member
  • To be a legend, you have to beat a legend!!!
« Odgovor #13 poslato: Decembar 25, 2010, 11:52:26 posle podne »
if you can walk out of the gym after legs, GET BACK IN THERE!!

''Each workout is like a brick in a building, and every time you go in there and do a half-ass workout, you're not laying a brick down. Somebody else is.'' -Dorian Yates

deadgame

• Gost
« Odgovor #14 poslato: Decembar 27, 2010, 03:51:49 posle podne »
http://www.youtube.com/watch?v=jknxrwhX4FI&feature=player_embedded

Slazem se sa njima,ruski smrdjla imao 6~7 meceva u zadnjih 5 godina,sve protiv nekih ruina i dizu ga u nebeesa,a tip je klasican prevarant i pohlepni biznismen,a ne BORAC,mogao bi dosta toga da nauci od jednog Mirka koji je dokazao da je srcan posle svega nece odustati,a ovaj ugovoor ugovor....Uh koliko sam ga voleo sad ga duplo vise mrzim!Voleo bih da mu Alister otkine glavu,posto fedor nece nikad biti u ufc,a Rema cemo gledati 2011 u ufc-u

Fedor the bigest pusy on the planet...........................................................................................Sad slobodno me hejtujte a znam i ko ce prvi tip sa smesnim avatarom koji misli da je povukao
nekoga za nesto
« Poslednja izmena: Decembar 27, 2010, 04:03:23 posle podne deadgame »