Septembar 09, 2024, 06:25:11 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.259 poruka u 18.762 tema - 20.970 članova - Poslednji član: Dr. MIKI91
X3MShop banner

Autor Tema: Pomozite pocetniku  (Pročitano 4417 puta)

Van mreže OtoLeoBenHaker

  • Član
  • *
  • Poruke: 7
Odg: Pomozite pocetniku
« Odgovor #15 poslato: Jun 17, 2010, 07:38:41 posle podne »
pa sada ispade da je sve u klopi ... Pa i ja sam pocetnik, al ne bih sad celu klopu da promenim ... Ipak, ja pizzu mnogo volim, a sad to vishe ne moze... Nije fer .. :)
Citav svet, menja se, zashto ne bih mogao ja !

Van mreže Nenad018

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 403
Odg: Pomozite pocetniku
« Odgovor #16 poslato: Jun 17, 2010, 10:06:42 posle podne »
pa sada ispade da je sve u klopi ... Pa i ja sam pocetnik, al ne bih sad celu klopu da promenim ... Ipak, ja pizzu mnogo volim, a sad to vishe ne moze... Nije fer .. :)

Pa koliko si spreman da zrtvujes toliko ces i da dobijes... nije da ne mozes bez pizze i ostalog junk fuda sve je to samo navika.
Temelj ovog sporta je ishrana kada skapiras  kako i sta.. mozes da zidas spratove dalje :)
Nisam na ovaj svet stigao da bih bio porazen, niti neuspeh struji mojim venama. Ja nisam ovca sto ceka da je njen pastir podstakne.Ja sam lav koji odbija da zbori, hodi i spava s ovcama. Kasapnica neuspeha nije moja sudbina. Istrajacu sve dok ne uspem."

Van mreže Kolev Nenad

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.203
  • IRON MAN
Odg: Pomozite pocetniku
« Odgovor #17 poslato: Jun 20, 2010, 03:37:51 pre podne »
pa sada ispade da je sve u klopi ... Pa i ja sam pocetnik, al ne bih sad celu klopu da promenim ... Ipak, ja pizzu mnogo volim, a sad to vishe ne moze... Nije fer .. :)

ne brini se ti nista,zavoleces i ostale stvari,a te zaboraviti,sve je u glavi...