Avgust 01, 2024, 04:51:57 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.259 poruka u 18.758 tema - 20.963 članova - Poslednji član: arnold2000
X3MShop banner

Autor Tema: Pocetnik  (Pročitano 2728 puta)

Van mreže OtoLeoBenHaker

  • Član
  • *
  • Poruke: 7
Pocetnik
« poslato: Jun 17, 2010, 12:46:39 posle podne »
Veliki pozdrav svima.
Procitao sam dosta postova sa ovog foruma al sam pocetnik, pa bi mi svaka pomoc znacila.

Imam kuci gladijator, a pored kuce mi je teretana... na 10 m od moje kuce :) Pa planiram da krenem u teretanu ovih dana, al sada ozbiljno. I hteo bih da uzmem neke preparate. U teretani su mi preporucili da kombinujem kreatin i amino kiseline, al ne mogu da se setim kog proizvodjaca su mi preporucili. Pa me interesuje neka vasa preporuka. Da li da uzmem samo kreatin ili samo amino kiseline? Ili ti neki protein? ili da kombinujem ...

Imam oko 67 kg a visok sam oko 170.. Zeleo bih da nabacim misice al da ne korigujem skroz iskranu... Jer je to kod mene ne moguce, zbog faksa.. Jako sam mrshav i kad se malo ugojim, sve mi ode u stomak... I bas pocinje da me smara...

Hvala unapred na razumevanju i pomoci...
Citav svet, menja se, zashto ne bih mogao ja !

Van mreže bojanh66

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 541
Odg: Pocetnik
« Odgovor #1 poslato: Jun 17, 2010, 01:02:56 posle podne »
veruj mi da i sa korigovanom ishranom se tesko nabacuju misici i veoma dugo,a kamoli bez korigovane ishrane.

Van mreže OtoLeoBenHaker

  • Član
  • *
  • Poruke: 7
Odg: Pocetnik
« Odgovor #2 poslato: Jun 17, 2010, 04:08:45 posle podne »
veruj mi da i sa korigovanom ishranom se tesko nabacuju misici i veoma dugo,a kamoli bez korigovane ishrane.

Pa nije valjda da ni jedan preparat ne moze da mi pomogne ??? Mogu ja da je korigujem, al ne u full-u... Niti zelim da budem sav u misicima... malo trbushnjaci, grudi, triceps biceps ....
Citav svet, menja se, zashto ne bih mogao ja !