citao sam po forumima razne programe ishrane i toliko sam zbunjen da ne znam gde glavom da bijem...posto sam ja amaterski bodi bilder..bavim sa cisto iz strasti zato sto mi je to sve interesantno...jednostavno volim takav zivot i ne bih menjao odlazak u teretanu ne znam ni ja zasta
..voleo bih da se upustim u neku ozbiljniju pricu sto se tice bodi bildinga ali naravno sam ne mogu..treba mi trener da me uputi u sve to itd,al jbg nemamo mi svi kintu za trenere
..e sad jel mogu da vam ja postavim moj nacin ishrane i vi da mi kazete dal je ok...i kazite mi sta je dobar izvor ugljenih hidrata posto hocu da pokusam onaj program sa variacijom ugljenih hidrata..jel mogu makarone???i
1 obrok. 7 belanaca,jogurt,banana
2 obrok. ovsene pahuljice sa jogurtom.
3.obrok, makarone
3 obrok. 200 g belog meso
4 obrok. kuvani krompir i 5 belanca
5 obrok. ovsene pahuljice i jogurt